با خوردن این چای به تناسب اندام ایده آل تان می رسید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 858
نویسنده : پرویز طهماسبی
چای سیاه
چای سبز
چای اولنگ ( به نوعی از چای گفته می‌شود که در اثر تخمیر ناقص برگه‌های چای تولید می‌شود. این چای معمولا در کشور چین تولید می‌گردد. )
دستورالعمل :
صبح ها به جای قهوه، چای سیاه بنوشید و همراه وعده های غذای خود به جای نوشابه چای سرد بنوشید. چای سیاه سرشار از آنتی اکسیدانی با نام فلاونوئید است که بدن ما را سم زادیی می کند و سوخت و ساز بدن را افزایش داده و باعثتناسب اندام می شود. درحالیکه قهوه به سموم بدن می افزاید و باعث از بین رفتن برخی ویتامینهای بدن می شود.
هر روز حداقل یک فنجان چای سبز گرم و یک لیوان چای سبز سرد بنوشید . تحقیقات ثابت کرده است که چای سبز چربی ها را سوزانده، متابولیسم را افزایش داده و در نتیجه به تناسب اندام و کاهش وزن خیلی کمک می کند . شما می توانید از انواع مختلف چای با طعم های مختلف مثل تمشک، لیمو، زغال اخته، و یا نعناع استفاده کنید.
چای اولانگ از یک نوع برگ چای خاص که فقط در چین می روید تهیه می شود و بسیاری معتقدند که در تناسب اندام بسیار موثر است و معمولا” به عنوان یک کاهش دهنده طبیعی وزن به فروش می رسد.

منبع : آفتاب

باز نشر : آقداش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: بهداشت و تغذیه , ,
:: برچسب‌ها: چای سبز :چای سیاه : ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: